Zoekfunctie
Als ik een naam van een uploader invul in de zoekfunctie, kom ik bij de een wel bij haar of zijn foto's, maar bij de ander niet.
Na het invullen van de naam, komt er een blz met allemaal sites, als je er dan een aanklikt, lukt het bij de een wel, maar de andere verdwijn je in een blz met van alles wat.
Ik heb met iPad geprobeerd te kijken op AdBakker en Riekev.
Nog maar eens naar kijken VV, werkt echt nog niet goed.
Jeanet1
Na het invullen van de naam, komt er een blz met allemaal sites, als je er dan een aanklikt, lukt het bij de een wel, maar de andere verdwijn je in een blz met van alles wat.
Ik heb met iPad geprobeerd te kijken op AdBakker en Riekev.
Nog maar eens naar kijken VV, werkt echt nog niet goed.
Jeanet1
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Tip: Elke browser heeft de optie om een pagina favoriet te maken . Op deze manier kan je voor jezelf een lijstje links maken naar pagina's die je vaker wil bezoeken of gewoon omdat je even wilt controleren of jouw favoriete fotograaf een nieuwe foto heeft geplaatst. Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
Vragen over de website kunnen het best via het contactformulier gesteld worden dan kunnen we ook gerichte vragen stellen die het probleem kunnen verhelderen en eventueel oplossen.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Bij de oudere linken zie je " pagina niet gevonden "