Zwart Water monster Venlo
In natuurgebied zwart water maakte ik een foto van de zonsondergang, tegelijkertijd hoorde ik vlak voor me in het water een plons.
Toen ik keek zag ik alleen nog wat grote kringen.
Op de foto was wel iets te zien, helaas niet al te duidelijk omdat 1) het was al aan het schemeren en 2) het was puur toeval en niet scherp gesteld op dit "monster"
Maar wat het nu is, daar zijn de meningen erg over verdeeld (van beverrat tot meerval)
Zelf meen ik dat het een meerval is die een tak grijpt waarop een waterspitsmuis zit.
Toen ik keek zag ik alleen nog wat grote kringen.
Op de foto was wel iets te zien, helaas niet al te duidelijk omdat 1) het was al aan het schemeren en 2) het was puur toeval en niet scherp gesteld op dit "monster"
Maar wat het nu is, daar zijn de meningen erg over verdeeld (van beverrat tot meerval)
Zelf meen ik dat het een meerval is die een tak grijpt waarop een waterspitsmuis zit.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ach wat een raadselachtige "Nessie" foto zo in een mooie landschapfoto. Maar wat het is, eerst dacht ik meerval misschien of toch bv een bever, lijkt toch wel behaard. Hoop dat er nog meer reacties op komen.
mvg, Draak
Het beest is ca. 1-1.5m lang incl. staart.
Op bijgaande foto misschien iets beter te zien
Ik kwam in het verleden vaak in een gebied wat wel wat lijkt op het gebied op je foto.
Ik heb geen flauw idee wat je hier ziet.....
Aan de waterkringen te zien lijkt me het iets wat onder water zat, even boven kwam en weer terug onder water. Dus ja, zou denken een vis. Maar welke???
Lijkt me niet een vogel (meerkoet, fuut, dodaars) die onder water duikt
Maar ja, daar heb je allemaal weinig aan.................. Ik weet het dus niet!
Vind je landschapsfoto erg mooi!!!!! Vandaar dat ik toch maar reageer!
Groet, Minke.