zweefvlieg ........ janjoost Geplaatst op 07-07-2022 om 17:50 Deel op Facebook Deel op Twitter Beste menswen, Is de foto duidelijk genoeg om een idee te geven welke?Dank
janjoost Geplaatst op 08-07-2022 om 09:33 Awesome Bedankt, Henri en Jeanette. Wat 'm zeldzaam maakt is dat ie een pootje mist haha. ... zie ik nu pas.DANK !! - groet
jeanette Geplaatst op 07-07-2022 om 21:25 De Grote rode bladloper is zeer zeldzaam en daarvan zijn geen waarnemingen bekend.Volgens mij is het een gewone rode bladloper (Xylota segnis) die algemeen voorkomt.
janjoost Geplaatst op 07-07-2022 om 20:22 Bloementuin, Rotterdam, op hosta-plant, enigzins honingkleurig achterlijf, 1,5 cm., meen ik.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Awesome Bedankt, Henri en Jeanette. Wat 'm zeldzaam maakt is dat ie een pootje mist haha. ... zie ik nu pas.
DANK !! - groet
Excuus, die bedoelde ik inderdaad ;)
De Grote rode bladloper is zeer zeldzaam en daarvan zijn geen waarnemingen bekend.
Volgens mij is het een gewone rode bladloper (Xylota segnis) die algemeen voorkomt.
Dit lijkt mij een grote rode bladloper.
Bloementuin, Rotterdam, op hosta-plant, enigzins honingkleurig achterlijf, 1,5 cm., meen ik.
+ deze