Wat is dit?
Deze vlinder zag ik in Hongarije in de maand mei. Hij kwam regelmatig op ons zitten, op handen, schoenen en jas.
Deze vlinder zag ik in Hongarije in de maand mei. Hij kwam regelmatig op ons zitten, op handen, schoenen en jas.
Welk vogeltje zit er rechts naast de 2 kemphanen?
Deze bij? krijg ik niet op naam gebracht. De foto is niet super maar wat wel opvalt zijn de meerdere gele vlekjes. Het is geen zweefvlieg, maar wat dan wel? In juni genomen.
Hallo,Gisternacht (4:00) hoorden we dit geluid toen we over een landweggetje in ruraal gebied naar huis liepen. Zeer luid, altijd dezelfde volgorde en met lange tussenposen (10+ seconden). Is het misschien een uil?https://www.youtube.com/watch?v=CwmXsjgkSO4
Ik vind de snavel wat kort voor een grutto of zie ik dat verkeerd?
Deze spin zag ik in een tuin in Waalre in juni.Wie weet de naam van hem?
Dit insect zag ik in juni in een tuin in Waalre. Ik zie geen vleugels, maar tot welke orde hoort het?
Dit beestje zat op een Kogeldistel in Juni.Het lijkt op een Sprinkhaan, maar het was heel klein, wantik ontdekte het beestje pas op de foto die ik had gemaakt van de Kogeldistel.Wie weet wat het is?
De foto wordt hier wel goed weergegeven maar bij bij de upload om de foto te plaatsen niet.