Welke vlieg?
Kom er niet goed welke v.ieg dit is op de verbena?
Kom er niet goed welke v.ieg dit is op de verbena?
Vandaag zag ik een koolmees die probeerde deze vlinder te vangen, maar hij dook weg. Ik kon een foto maken. In geen van mijn vlindergidsen heb ik hem gevonden. Wie weet hoe hij heet?
Zijn er al otters gesignaleerd in Noord Brabant. Ik denk dat ik er een gezien heb maar daar ben ik dus niet zeker van.
Trof dit van middag aan in de tuin op de guldenroede. Geen idee welke beestjes dit zijn?
Deze foto's een paar dagen geleden gemaakt in een border met witgetinte bloemen in de wijk Kernhem A in Ede. Ik denk aan één van de Bromussoorten, maar welke is voor mij ??? De planten staan er al een paar jaar en worden ca 1,70 hoog.
Wie o wie weet wat voor vlieg dit is? Het lijkt een beetje op een wesp. Het is een hele ranke vlieg. Het oranje segment domineert. Aangetroffen op een Vrouwenmantel op zoek naar nectar en/of stuifmeel
en deze. groetjes Agaat
Heel graag zou ik de namen van de rupsen willen weten.Ze zaten in een eiken boomVriendelijke groet Agaat
In onze tuin in Groningen liggen deze drolletjes ineens vlak bij de plek waar we vogelzaad strooien. De pink op de foto geeft een indicatie van de grootte. Iemand enig idee van welk dier ze zijn? Bij buren verderop heeft laatst een steenmarter in een auto huisgehouden...