insect met lange legboor?
Te Putten. Nooit eerder gezien. Wie weet de naam.
Te Putten. Nooit eerder gezien. Wie weet de naam.
Welk insect is dit?omgeving de Vuursche, Baarn
Een heel kleine spin met groen achterlijf. In bosgebied van Zuid-Limburg. Wie weet welke spin dit is? B.v.d. voor een reactie.
Nog maar net toen het zulk mooi weer was geworden en wij ons in de tuin hadden gezeteld, kwam de buurvrouw aan de rechter kant klagen over de duifjes die bij ons komen eten. Zij beweert dat zij van de vogels longontsteken oploopt via hun vogelpoepje. Nu hebben wij het voedselmandje maar aan de ander...
Gisteren deze boom gefotografeerd bij kasteel de Wildenborch in Vorden. Er stond geen naam bij. De boom is ca. 15 m hooh. De witte bkaden zijn ca 15 cm lang en 7-8 cm breed.
Om welke stipspanner gaat het hier?Bvd
Hallo, een kennis van mij had een aanvaring met dit insect, nu kunnen wij er niet achter komen wat het is? Een soort wesp of een soort libelle? We weten het niet helaas. Kan iemand mij helpen.
Wie weet wat dit voor instecten zijn? Ik kan ze nergens vinden?
we waren met Hemelvaart op de natuurcamping in Lierop en ik was aan het borduren. Er viel zo nu en dan een klein rupsje op de tafel. Daar heb ik foto's van gemaakt. Is er iemand die kan vertellen welke rupsjes het zijn?