spuug beestje
wat zijn de natuurlijke vijanden van het spuugbeestje
wat zijn de natuurlijke vijanden van het spuugbeestje
Is dit nu een koninginnen wesp of een dar ,er zouden veel darren de winter door gekomen zijn .
Wie kan mij vertellen welke eendensoort dit is? Kwam ik tegen op het IJsselmeer tussen Enkhuizen en Medemblik.
Een vriend maakte deze foto in midden Zweden in maart. Kan iemand mij vertellen wat voor vogel dit is?
Op het balkon zit een nestje met koolmeesjes, ik schat van ongeveer 2 weken oud. Het balkon is op het zuiden en het nestkastje heeft totaal geen schaduw, het kastje hangt ook er hoog. Met de voorspelde warmte voor aankomend weekend maak ik me een beetje zorgen of de kleintjes het wel gaan overleven...
Ik kom nu steeds meer van deze larfjes tegen.Altijd op de stengel van een boterbloem.Is het de larf van een sluipwesp?
Welke insect is dit?
Goedemorgen,Weet iemand wat voor (boom)kikker dit is?Bij voorbaat bedankt,Erica Krips
Wij zijn al een paar dagen regelmatig een nestkastje met pimpelmeesjes aan het bekijken.Maandag 22 mei konden we zien dat er in ieder geval nog twee meesjes in het kastje zaten.Ze waren waarschijnlijk klaar om uit te vliegen want er stond regelmatig een meesje in de uitvliegopening.Vanochtend ging i...