Wandelen door een mooi oud bos, spot ik een klein bruin vlindertje. Met mijn neus tussen de bosbessen en het vlindertje zit er nog. Mijn macrolens niet bij dan maar met de 14-150mm. De naam is BOSBESBRUINTJE!! Nooit van gehoord maar blijkt zeldzaam te zijn in Nederland.
Lees meer
Reacties (2)
Wat een bijzondere waarneming om deze zeldzame vlinder aan te treffen. Fraaie foto van gemaakt en aparte naam hebben ze.
vrgr Annelies V.