petjoe Geplaatst op 25-06-2026 om 17:22 Zoo das mooi in Haamstede, en dan lekker op een terrasje genietenl.gr.petjoe
Reacties (5)
Zoo das mooi in Haamstede, en dan lekker op een terrasje genieten
l.gr.petjoe
Mooi dat licht van de ondergaande zon.
zo met dat laatste straal licht
gr.hans
Fraaie omgevingsfoto
vrgr Annelies V.
Mooi zo met die zakkende zon op de achtergrond.