Is dit een braamsoort

Profielfoto van hendrik bosma
hendrik bosma

De struik en bladeren lijken op een braam. Ook van wege de stekelige bladeren en takken.
Alleen de bloemen zijn anders.
Of zou dit een bijzonder ras zijn.
De foto is op 8 november gemaakt in noord Nederland .
Wie weet meer?

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (3)

Profielfoto van tjerknawijn
tjerknawijn

Het is een braamsoort. Ik heb een tijd geleden ook zulke bloemen gefotografeerd. Kon ze zo gauw niet terugvinden. Ik kan me niet meer herinneren of het een speciale soort was of door bv. een insect veroorzaakte afwijking. Ik maakte de foto's in een ver van huizen gelegen natuurgebied.

Profielfoto van sjanivanophemert
sjanivanophemert

Het lijkt een oude bos Asters op een Braamstruik

Profielfoto van Hennepen
Hennepen

Is het zeker dat er geen plant onder staat? bijvoorbeeld een dubbele aster o.i.d., het zou de poolbraam kunnen zijn (Rubus arcticus), maar deze bloemen zijn wel erg vol.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's