ben_ii Geplaatst op 23-06-2026 om 12:08 Lekker aan het spiezen zo te zien. Volgens mij zijn zij de uitvinders van de saté. :-) Heel mooie opname van gemaakt. Groet, Ben
Reacties (3)
Volgens mij zijn zij de uitvinders van de saté. :-)
Heel mooie opname van gemaakt.
Groet, Ben
Die is zeker prachtig!
En de foto ook!