Al een tijdje volg ik het opgroeien van de meerkoeten in het kristalbad in Hengelo. Tot nu toe vond ik het lelijke beesten, en tot nu toe had ik ze alleen nog maar in het water gezien. Gisteren stonden ze op een steigertje en kon ik de 'voetjes' bekijken. Oh oh...
Lees meer
Reacties (2)
Dat is leven op grote voet, wat een leuk stel !
Heel mooi stel!