hannitsko Geplaatst op 26-06-2026 om 14:19 Gelukkig heeft hij een bad! In mijn flat is het 34 graden. ik smacht naar dat onweer.groet Hanneke
Reacties (2)
Dat snap ik met dit weer. Pfff.
Gelukkig heeft hij een bad!
In mijn flat is het 34 graden. ik smacht naar dat onweer.
groet Hanneke