Insect?
Ik ben blij dat ik Vroege Vogels heb ontdekt voor al mijn tuin vragen en bedank bij deze alvast voor de reacties. Naam van insect?
Ik ben blij dat ik Vroege Vogels heb ontdekt voor al mijn tuin vragen en bedank bij deze alvast voor de reacties. Naam van insect?
Wederom mijn vraag naar de naam van het insect?
Wij hebben onze voor-en achtertuin helemaal ingericht voor bijen. Onze lavendelstruik bijvoorbeeld wordt door misschien wel 50/60 hommels tegelijkertijd bezocht, geweldig om te zien. Echter sinds afgelopen zondag zijn er bijna geen hommels meer te zien in onze tuin. Weet iemand wat hiervan de oorzaa...
De laatste paar avonden, als het schemert vliegen er rond boomtoppen in onze tuin (in Twello) hele zwermen kevers. Ze gaan niet zitten en ze vliegen zo rusteloos dat ze niet goed zijn te fotograferen. Ze zijn kleiner dan meikevers, maar nog steeds aan de forse kant. Kunnen dat junikevers zijn? kan h...
Welke vlinder heb ik gefotografeerd? Ik denk een nachtvlinder maar welke ?
Vanmorgen zag ik deze grote rups in een natuurgebied. Welke rups is dit?
Ook nu weer niet zeker
Ben er niet zeker van, kan iemand mij helpen ?Bij voorbaat dank en vr.gr Irma
Weet iemand wat voor vlieg of mug dit is?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.