Micromotje
Onder welke naam kan ik dit motje scharen. Famile van de yucca motten? Anders. Trof het beestje aan op een schermbloem in Zuid Engeland
Onder welke naam kan ik dit motje scharen. Famile van de yucca motten? Anders. Trof het beestje aan op een schermbloem in Zuid Engeland
Kwam deze wantsen tegen op vermoedelijk een engelwortel in Zuid Engeland, welke wants is dit?
Ik heb een vraag over deze slankpootvlieg gevonden op 10-6-2018 op een zonnige dak op 20cm hoge weidevegetatie naast dicht begroeid moerasbos in poldergebied Ruigenhoek boven Utrecht.Enig idee welk soort het is?
Weet iemand de naam van deze vlieg?
Kwam deze vlieg met leek wel goud in zich tegen in een waterrijke omgeving. Zoekend bij goudvliegen kwam ik er niet uit....
Vandaag in de buurt van het station in Culemborg, vloog i op mijn hand.Wat is het?
Wie weet welke rups dit is?
Deze foto heb ik ook vanmorgen gemaakt aan de Kraaienbergse Plassen.
Deze foto heb ik vanmorgen gemaakt aan de Kraaienbergse Plassen.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.