Beekoever libel?
Is dit de correcte (volledige) naam van deze libel?gefotografeerd in midden Frankrijk (juni 1017)
Is dit de correcte (volledige) naam van deze libel?gefotografeerd in midden Frankrijk (juni 1017)
ben benieuwd wat dit is.zat bij de vijver.
dit zat vanmiddag bij de vijver.
Graag jullie hulp bij het op naam brengen van bijgaande blauwe kever op zuring.Waarneming was aan de rand van een voederbietenveld op Texel.Bij voorbaat dank Hans Smit
deze vlinder zat in de keuken van mijn dochter in den haag, we konden hem niet op naam brengen, heeft iemand een idee?alvast bedankt rudolf en joke de Haas
Dit bologige insect landde op de rand van het tafelblad en sprong daarna met een grote sprong weg.Ik kon het net op tijd fotograferen en heb het idee dat dit een voorstadium is van een Spring in ' t veld.:)Is er iemand die de juiste naam weet ?Het beestje bevond zich in het bos.Alvast bedankt voor d...
Vreemde snor waargenomen in Dordrecht. Jammer genoeg geen foto van de zijkant. Herkent iemand hem?
Gezien op de buitenlamp op de oprit, in Oss (Noord-Brabant).Het diertje was ongeveer 2 cm breed met gespreide vleugels, schat ik.
Op 17 juni kwam ik deze donkere rups tegen in Dordrecht. Hij was ca 12 mm en zat boven op een brandnetel. Zijn pootjes zijn 3-4-1. Kent iemand hem?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.