Is dit de rups van de Helmkruidvlinder ?
Zag deze rups op mijn wandeling door het bos in het oosten van het land, volgen mij is het de rups van de Helmkruidvlinder. Wie kan mij vertellen of dit juist is ?
Zag deze rups op mijn wandeling door het bos in het oosten van het land, volgen mij is het de rups van de Helmkruidvlinder. Wie kan mij vertellen of dit juist is ?
Zag deze bij de beek afgelopen week heb alle foto's bekeken op vlindernet maar kwam deze niet tegen.
Hoe heet dit Insect ?
Hoe heet dit insect ?
Hoe heet dit insect ?
Hoe heet dit insect ?
Hoe heet dit insect ?
Hoe heet dit insect ?
We hebben nu al een aantal avonden dat rond de aanvang van de schemering ons terras / tuin bevolkt wordt door een of ander groot vliegend insect. Ook rond ons huis vliegen er een behoorlijk aantal van deze beestjes rond. Bij de buren vliegen ze ook rond. Ze komen vrij laag en zijn vrij groot, dus je...
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.