wat is dit voor een monstertje?
Dit 'monstertje' van hooguit 6 à 7 mm landde vanmiddag op een hedera in mijn tuin.
Dit 'monstertje' van hooguit 6 à 7 mm landde vanmiddag op een hedera in mijn tuin.
Wie weet welke vlinder dit is?
Op de camping in de duinen bij Heemskerk kwam ik in het toiletgebouw deze (nacht?)vlinder tegen. Kan hem niet vinden in mijn boek. Wie weet het?
Op de camping in de duinen bij Heemskerk kwam ik in het toiletgebouw deze (nacht?)vlinder tegen. Kan hem niet vinden in mijn boek. Wie weet het?
Zelfde Blauwtje maar dan buitenkant vleugels
Welk blauwtje is dit ? Deze was heel erg klein, was ongeveer zo groot als een gewone bij. Persoonlijk wil ik niet geloven dat dit weer een Icarusblauwtje is die heb ik al eens in het voorjaar gefotografeerd en die was echt groter dan deze.
Deze zat op een verwilderd wildbloemenperkje op een ...
Goedemiddag,
Deze nachtvlinder trof ik vorige week in De Cocksdorp (Texel). Ik kom er niet achter wat zijn naam is. Graag hulp. Groet Hans
welke rups is dit
Juffer met mooie grote druppel dacht ik, thuis op pc zag ik dat een worm in de druppel zat wat zien we hier?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.