blauwe eitjes
Weet iemand van het forum van wie deze eitjes zijn , het zat op een grasstengel in de berm bij een sloot.
Weet iemand van het forum van wie deze eitjes zijn , het zat op een grasstengel in de berm bij een sloot.
Is dit een Acanthosoma soort? Gevonden in de Nizke Tatry (Slowakije). Met vr. gr. henk.
Wat is de naam van de "lifter" op de de gouden tor op een wollige distel in de Niske Tatry (Slowakije) Met vr. gr. Henk.
Welke parelmoervlinder zit op de grote centaurie in NO Tsjechië. Met vr.gr. Henk.
Bij een bosrand in Ter Apel zat dit vlindertje op late guldenroede. wie weet de naam? met vr. gr. Henk.
Dit kevertje zat massaal op de vruchten van een blauwe pruim.
Wie kent deze? Met vr. gr. Henk.
Welke spin is dit?
Volgens mij zag ik dit spinnetje nog niet eerder... Op een bramenblad in het Schaffelaarse Bos in barneveld.
Vanmiddag zat deze larveop een blad in het Sch. Bos in B'veld. Kan iemand mij helpen?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.