eend
Graag wil ik weten, welk eendje dit is. Ik dacht aan het jong van een kuifeend of een brilduiker. Hij/zij zwom nogal onrustig heen en weer. Gezien in Zeeland.Bij voorbaat dank! Jeanine
Graag wil ik weten, welk eendje dit is. Ik dacht aan het jong van een kuifeend of een brilduiker. Hij/zij zwom nogal onrustig heen en weer. Gezien in Zeeland.Bij voorbaat dank! Jeanine
Vanmiddag fotografeerde ik deze vogel en ik weet niet welke vogel het is... Wie weet het ?
Volgens de ANWB gids is dit een ad winter. Midden in zomer? Klopt dat? Hoe steekt dat precies in de war met die meeuwen?
Is dit badende vogeltje een fitis of een tjiftjaf ?
Goedemiddag, Gisteren in de Oostvaardersplassen deze eend gefotografeerd.Welke is het?Groet,Rhodan
Hoe is het mogelijk, dat vogeltjes in een keer in een nest kasje kunnen vliegen,zonder hun snavels te breken of tegen de achterwand te botsen.Markelo 14-08-2017.
Dit vogeltje zag ik bij een bosrand bij een plasje .Maar welk vogeltje is dit ?
Welke roofvogel is dit
Op 7 augustus zag ik in Hoek van Holland langs de Nieuwe Waterweg deze vogel. Kleiner dan een merel maar groter dan een mus. Weet iemand de naam?
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.