Ballonnen annawerners Geplaatst op 24-04-2019 om 22:48 Deel op Facebook Deel op Twitter In de gemeente Hoorn is ballonnen oplaten verboden. Ik zie echter voor de ingang van jubilerende winkels grote ballonnenbogen staan. Is dat wel toegestaan?
hippolais Geplaatst op 26-04-2019 om 13:06 alleen wanneer het gluten-vrije ballonnen zijn wordt het gedoogd, maar dan moet er nog wel een donatie aan het weg-met-ons-fonds worden gedaan.
jeanette Geplaatst op 24-04-2019 om 23:01 Als die ballonnen niet worden losgelaten, en na gebruik in de plasticcontainer worden gedeponeerd, zou ik me kunnen voorstellen dat dat is toegestaan. Het gaat er vooral om dat opgelaten ballonnen niet in het milieu en in dieren terecht komen, waar het zeer schadelijk kan zijn.Het is overigens verheugend te lezen dat steeds meer gemeenten dit verbieden!Eventueel kun je nog even bij de gemeente navragen hoe hun standpunt hierover is.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
alleen wanneer het gluten-vrije ballonnen zijn wordt het gedoogd, maar dan moet er nog wel een donatie aan het weg-met-ons-fonds worden gedaan.
Als die ballonnen niet worden losgelaten, en na gebruik in de plasticcontainer worden gedeponeerd, zou ik me kunnen voorstellen dat dat is toegestaan.
Het gaat er vooral om dat opgelaten ballonnen niet in het milieu en in dieren terecht komen, waar het zeer schadelijk kan zijn.
Het is overigens verheugend te lezen dat steeds meer gemeenten dit verbieden!
Eventueel kun je nog even bij de gemeente navragen hoe hun standpunt hierover is.