blauwborst? elly_van_kester Geplaatst op 27-04-2020 om 19:56 Deel op Facebook Deel op Twitter Wie kan mij helpen,is dit een blauwborst vrouwtje?
elly_van_kester Geplaatst op 29-04-2020 om 07:28 Dan gaan we voor de rietzanger.Dank jullie wel.Elly.
jeanette Geplaatst op 28-04-2020 om 12:11 Daar heb je wel een punt Joop...die wenkbrouwstreep mist de Grasmus inderdaad.Rietzanger heeft die wel....,maar lastig met deze foto als je de voorkant niet kunt zien.
joopvandenberg Geplaatst op 28-04-2020 om 10:38 Is het geen rietzanger met die brede witte wenkbrauwstreep?Groeten,Joop van den Berg
elly_van_kester Geplaatst op 27-04-2020 om 21:15 Ik vind het een goede suggestie jeanette en we hebben de zang niet gehoord.Groetjes,Elly.
elly_van_kester Geplaatst op 27-04-2020 om 21:03 Dankje jeanette, we hebben het gezien bij het groene strand in oostvoorne.
jeanette Geplaatst op 27-04-2020 om 20:40 Jammer dat je er niet bij vermeldt waar en in wat voor biotoop, Elly.Eerder zou ik denken aan een Grasmus - Sylvia communis...Heb je hem ook gehoord?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Dan gaan we voor de rietzanger.
Dank jullie wel.
Elly.
Dan gaan we voor de rietzanger.
Dank jullie wel.
Rietzanger lijkt een goeie match.
Daar heb je wel een punt Joop...die wenkbrouwstreep mist de Grasmus inderdaad.
Rietzanger heeft die wel....,maar lastig met deze foto als je de voorkant niet kunt zien.
Is het geen rietzanger met die brede witte wenkbrauwstreep?
Groeten,
Joop van den Berg
Ik vind het een goede suggestie jeanette en we hebben de zang niet gehoord.
Groetjes,
Elly.
Dankje jeanette, we hebben het gezien bij het groene strand in oostvoorne.
Jammer dat je er niet bij vermeldt waar en in wat voor biotoop, Elly.
Eerder zou ik denken aan een Grasmus - Sylvia communis...Heb je hem ook gehoord?