PSW en ik hebben elkaar gekruist: Amersfoort is dus Vlaardingen...... park is tuin en 15 juli is 18 november.
Groet, Minke.
rijswijk
Hallo Dick,
(ik had net al een reactie opgesteld, maar die lijkt niet te zijn verzonden/aangekomen.... Misschien straks 2, dan sorry)
Als PSW zou antwoorden: op 15 juli 2016 in een parkje met loofbomen in Amersfoort zou je het dan wel weten???
Ik heb me laatst eens verdiept in de topic verschil "Gewone Boomkruiper en Taiga (kortsnavel)boomkruiper" en ben daar maar mee opgehouden.....
Niemand is het eens over de kenmerken of zegt dat die kenmerken ook tot de variëteit van de gewone kunnen vallen.
Ik denk dat PSW het maar op "Boomkruiper" moet houden.
Groet, Minke.
Het enige kenmerk waar men het redelijk over eens was (maar ook niet allen!) was dat de nagel van de achterteen langer moest zijn dan de teen zelf. Maar dat is op de foto van PSW niet na te gaan.
pswblanken
Het is vanuit de huiskamer genomen op 18 nov. aan de rand van Vlaardingen. Hij/zij heeft er 2 dagen vertoefd. Via onze vogelboeken komen we er niet uit. de 'foto"is van een klein stukje film genomen.
ivn-er
Waar en wanneer gefotografeerd? Zonder meer info is het bijna onmogelijk meer te zeggen dan: "EEN BOOMKRUIPER" Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
jan peddemors
Groet, Minke.
(ik had net al een reactie opgesteld, maar die lijkt niet te zijn verzonden/aangekomen.... Misschien straks 2, dan sorry)
Als PSW zou antwoorden: op 15 juli 2016 in een parkje met loofbomen in Amersfoort zou je het dan wel weten???
Ik heb me laatst eens verdiept in de topic verschil "Gewone Boomkruiper en Taiga (kortsnavel)boomkruiper" en ben daar maar mee opgehouden.....
Niemand is het eens over de kenmerken of zegt dat die kenmerken ook tot de variëteit van de gewone kunnen vallen.
Ik denk dat PSW het maar op "Boomkruiper" moet houden.
Groet, Minke.
Het enige kenmerk waar men het redelijk over eens was (maar ook niet allen!) was dat de nagel van de achterteen langer moest zijn dan de teen zelf. Maar dat is op de foto van PSW niet na te gaan.