Iedereen bedankt voor jullie commentaar . Het blijft moeilijk , vandaar mijn vraag op dit forum . Met enige twijfel besluit ik dan maar voor boomleeuwerik te gaan , ook al dat dit mijn eerste ingeving was .
jeanette
Wil en Heleen hebben er een betere kijk op dan ik, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd als ik kijk naar de foto's van juveniele Boomleeuwerikken op wrn.....Of ben ik nu heel eigenwijs??
HeleenR
Voor mij ook een boomleeuwerik.
w.lemmens
Ik hou het toch ook op boomleeuwerik.
Die heeft ook een lange achterteennagel.
Ik zie ook bij de vleugelbocht een witte vlek, die hoort bij het zwart-wit patroon aldaar.
De witte wenkbrauwstreep hoeft niet altijd prominent aanwezig te zijn, zoals te zien is op bijgevoegde foto.
Groeten, Wil
ceeszy107
Hier nog een foto , helaas allen maar van achteren kunnen fotograferen .
jeanette
Een Boomleeuwerik is het volgens mij niet; de lichte oogstreep ontbreekt.
Wat opvalt is de lange achternagel die zou kunnen passen bij een Graspieper
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Iedereen bedankt voor jullie commentaar . Het blijft moeilijk , vandaar mijn vraag op dit forum . Met enige twijfel besluit ik dan maar voor boomleeuwerik te gaan , ook al dat dit mijn eerste ingeving was .
Wil en Heleen hebben er een betere kijk op dan ik, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd als ik kijk naar de foto's van juveniele Boomleeuwerikken op wrn.....Of ben ik nu heel eigenwijs??
Voor mij ook een boomleeuwerik.
Ik hou het toch ook op boomleeuwerik.
Die heeft ook een lange achterteennagel.
Ik zie ook bij de vleugelbocht een witte vlek, die hoort bij het zwart-wit patroon aldaar.
De witte wenkbrauwstreep hoeft niet altijd prominent aanwezig te zijn, zoals te zien is op bijgevoegde foto.
Groeten, Wil
Hier nog een foto , helaas allen maar van achteren kunnen fotograferen .
Een Boomleeuwerik is het volgens mij niet; de lichte oogstreep ontbreekt.
Wat opvalt is de lange achternagel die zou kunnen passen bij een Graspieper
Anthus pratensis, maar ik vind hem lastig.....
Heb je nog meer foto's van deze vogel, Kees?
Ben ook wel benieuwd wat anderen er van maken.