Het zou misschien ook van een reigersoort kunnen zijn. Blauwe reigers verorberen naast vissen ook mollen, ratten, bisam-of muskusratten en soms zelfs konijn en braken daarna flinke braakballen uit met haren.
Gr. Ingrid
jeanette
Misschien van een uilensoort? Bosuil?......die braakt de braakbal tijdens het vliegen uit.
Je zou de vraag ook nog even op het roofvogel/uilenforum van waarneming.nl kunnen stellen. Wel eerst inloggen.
debont
Sorry voor verwarrende vraagstelling, maar normaal uploaden lukt niet.
debont
xx
debont
debont
Op de Wouwse golfbaan vond ik niet ver van de waterkant braakballen. Geen boom of paaltje in de buurt. Ze waren heel harig. Bij het uitpluizen vond ik veel botstukjes, maar helaas geen schedeltje. Van wie zouden deze braakballen kunnen zijn. Bij voorbaat bedankt. Groeten, Jan
Het lukt mij niet om een vraag met foto te stellen, nu zonder foto
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Gr. Ingrid
Misschien van een uilensoort? Bosuil?......die braakt de braakbal tijdens het vliegen uit.
Kijk ook even hier en hier, Jan.
Je zou de vraag ook nog even op het roofvogel/uilenforum van waarneming.nl kunnen stellen. Wel eerst inloggen.
Sorry voor verwarrende vraagstelling, maar normaal uploaden lukt niet.
xx
Op de Wouwse golfbaan vond ik niet ver van de waterkant braakballen. Geen boom of paaltje in de buurt. Ze waren heel harig. Bij het uitpluizen vond ik veel botstukjes, maar helaas geen schedeltje. Van wie zouden deze braakballen kunnen zijn. Bij voorbaat bedankt. Groeten, Jan
Het lukt mij niet om een vraag met foto te stellen, nu zonder foto