Grote bonte specht? SaskiaMulder5 Geplaatst op 11-02-2021 om 21:24 Deel op Facebook Deel op Twitter Ik zag deze grote bonte specht (zwart petje dus geen middelste). Ik vind alleen zijn rode borst zo opvallend. Is dit normaal? Groet, Saskia
jeanette Geplaatst op 11-02-2021 om 23:54 Ziet er zo inderdaad wat merkwaardig uit Saskia, maar denk dat het ook versterkt wordt door de kijkhoek.Je ziet nog net een een heel klein toefje rood achter op de kop dat er op duidt dat het een mannetje Grote bonte specht - Dendrocopus major is.Ik vond nog wat foto´s waarop ook een vrij grote rode vlek op de buik van de vogel te zien is. Kijk maar even hier, hier, hier en hier.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
Ziet er zo inderdaad wat merkwaardig uit Saskia, maar denk dat het ook versterkt wordt door de kijkhoek.
Je ziet nog net een een heel klein toefje rood achter op de kop dat er op duidt dat het een mannetje Grote bonte specht - Dendrocopus major is.
Ik vond nog wat foto´s waarop ook een vrij grote rode vlek op de buik van de vogel te zien is. Kijk maar even hier, hier, hier en hier.