HELP! Raar insect gevonden thuis!
Hallo,
Gister toen ik net het gras had gemaaid, zag ik dat er een raar insect in mijn huis was binnengelopen. Het was super warm en klaar lichte dag, en ik zag iets dat op een kakkerlak leek rond mijn terras deur zeer snel lopen.
Ik heb er meteen een foto van genomen en ben nu wel in paniek dat er een kakkerlakken nest is. Ik ben gisteren tot 4 u in de morgen op gebleven om te zien als er ergens nog beestjes zijn die rondlopen, maar heb verder niks gezien.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
Hey,
Bedankt voor zo snel te antwoorden, jammer genoeg heeft mijn oude school vriend (nu in zijn master Biologie) het beestje direct plat getrapt. Hij zei me dat het een kakkerlak moest zijn, maar ik vond dat raar sinds ik zeer proper ben en het klaarlichte dag was.
Ik ben niet bang van insecten of spinnen, maar ik ben gewoon in paniek van de gevolgen dat dit met zich mee zou brengen. Als er misschien zonder mijn weten er een nest is ofzo, ik wil er echt niet aan denken...
Allereerst: geen reden om in paniek te raken van zo´n klein beestje! Diep ademhalen en rustig blijven. Misschien was het er maar één ...
Kun je nog even een foto toevoegen? Het is wel handig om te weten om wat voor insect het nu eigenlijk gaat! Misschien is het een kakkerlak, maar misschien ook niet.
Als het inderdaad een kakkerlak zou zijn kun je proberen die op een insect vriendelijke manier te vangen. Dan plaats ik wel een paar tips. Maar plaats eerst even een foto...
Het handigste is om die als reactie op je vraag te plaatsen, dan blijft alles bij elkaar.