is dit een Pieper ? GertPaassen Geplaatst op 23-06-2017 om 11:27 Deel op Facebook Deel op Twitter Is dit een Pieper en zo ja welke?mvrgr Gert
GertPaassen Geplaatst op 26-06-2017 om 22:35 Het is een oeverpieper, heb elders navraag gedaan.Waar ik iets fotografeer vertel ik bijna nooit nadat een serieus iemand (wat mij leek) een orchidee heeft uitgestoken.
HeleenR Geplaatst op 25-06-2017 om 12:00 Oeverpieper.(om maar even antwoord te geven op de laatste vraag van Jeanette)
Cato2013 Geplaatst op 24-06-2017 om 23:58 Gert, waarom stuur je de foto niet naar de vogelbescherming?Laat het ons weten svp.Ben benieuwd.
jeanette Geplaatst op 24-06-2017 om 18:18 Vooral tijdens de vakantie periode zou het ook wel handig zijn te vermelden of iets in Nederland of elders is gezien. Waarom toch iedere keer weer vragen om meer informatie....Zijn er meer foto's van de achterkant en zijkant van de vogel?Welke Pieper heeft zo'n zwarte snavel, donkere poten en nauwelijks een oogstreep?
Cato2013 Geplaatst op 24-06-2017 om 16:39 volgens mij een graspieper, een duinpieper heeft minder stippen op de borst,gr. ineke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (12)
nog een, bedankt voor de reacties en goede naam
Het is een oeverpieper, heb elders navraag gedaan.
Waar ik iets fotografeer vertel ik bijna nooit nadat een serieus iemand (wat mij leek) een orchidee heeft uitgestoken.
Precies, Heleen.....
Heet trouwens in het engels niet voor niets Rock Pipit.
Oeverpieper.
(om maar even antwoord te geven op de laatste vraag van Jeanette)
Gert, waarom stuur je de foto niet naar de vogelbescherming?
Laat het ons weten svp.
Ben benieuwd.
Vooral tijdens de vakantie periode zou het ook wel handig zijn te vermelden of iets in Nederland of elders is gezien.
Waarom toch iedere keer weer vragen om meer informatie....
Zijn er meer foto's van de achterkant en zijkant van de vogel?
Welke Pieper heeft zo'n zwarte snavel, donkere poten en nauwelijks een oogstreep?
volgens mij een graspieper, een duinpieper heeft minder stippen op de borst,
gr. ineke
Ik denk dat je dan moet gaan voor de duinpieper. Gr. Dick