Die andere bloem is een ooievaarsbek. (één van de vele soorten.)
Ja,er zijn ook zo veel variëteiten hiervan,heb nog 2 soorten in de tuin staan.
Het blad is wel hetzelfde.
Groetjes Michelle
janjoost
Wacht even , ... die paarse bloem is van een andere plant dan die met het takje rood / witte bloempjes !!
Groetjes, Daaag
janjoost
Da's grappig de bloem is op jouw foto paars van binnen, de variëteit hier in Trompenburg, R'dam is wit van binnen.
groet.
chelle
Nog een.Heb er vrij veel staan.Op de foto lijkt de bloem groter dan ie werkelijk is.
Michelle
chelle
Hier een foto
Michelle
chelle
Ikzelf heb 'm volop in de tuin staan en deel 'm om weer op andere plaatsen te zetten.Het blad alleen al vind ik leuk.Bloeit nu volop.Een dadeautje in deze tijd.
Michelle
janjoost
sorry voor degenen die met cultivars minder op hebben. Weet ik veel ... Wel hele gave plant om te zien ... ! Wel blij mee
thnx.
janjoost
Dank Magdaleentje,
Wauw, een speld in een hooiberg .. , althans voor mij. Maar dàt is 'm WEL.
Gaaf !! -Dankje
Jeanette, Minke en Magdaleentje, nogmaals Hartelijk dank.
Vriendelijke groet.
magdaleentje
Op de site van de hessenhof staat een Persicaria virginiana 'Filiformis' die heel sterk lijkt op de bloemetjes op je foto's.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (17)
Die andere bloem is een ooievaarsbek. (één van de vele soorten.)
Ja,er zijn ook zo veel variëteiten hiervan,heb nog 2 soorten in de tuin staan.
Het blad is wel hetzelfde.
Groetjes Michelle
Wacht even , ... die paarse bloem is van een andere plant dan die met het takje rood / witte bloempjes !!
Groetjes, Daaag
Da's grappig de bloem is op jouw foto paars van binnen, de variëteit hier in Trompenburg, R'dam is wit van binnen.
groet.
Michelle
Michelle
Ikzelf heb 'm volop in de tuin staan en deel 'm om weer op andere plaatsen te zetten.Het blad alleen al vind ik leuk.Bloeit nu volop.Een dadeautje in deze tijd.
Michelle
sorry voor degenen die met cultivars minder op hebben. Weet ik veel ... Wel hele gave plant om te zien ... ! Wel blij mee
thnx.
Dank Magdaleentje,
Op de site van de hessenhof staat een Persicaria virginiana 'Filiformis' die heel sterk lijkt op de bloemetjes op je foto's.