Krombekstrandloper? Adrian Geplaatst op 30-09-2017 om 16:09 Deel op Facebook Deel op Twitter In mijn vogelboekje kwam ik tot deze oplossing, maar twijfel sterk! Er liepen 2 ex. in een plas achter de duinen bij 's-Gravenzande. Bij voorbaat dank!
Eddie94 Geplaatst op 30-09-2017 om 20:16 Hoi Adrian,Gezien het verenkleed lijken het me eerder kemphanen in overgang naar het winterkleed. Ze kunnen nog heel variabel zijn in hun kleuren.De krombekstrandloper heeft ook kortere poten, dus ik denk niet dat het die zijn.Eddie
Eddie94 Geplaatst op 30-09-2017 om 20:00 Hoi Adrian,Gezien het verenkleed lijken het me eerder kemphanen in overgang naar het winterkleed. Ze kunnen nog heel variabel zijn in hun kleuren.De krombekstrandloper heeft ook kortere poten, dus ik denk niet dat het die zijn.Eddie
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Hoi Adrian,
Gezien het verenkleed lijken het me eerder kemphanen in overgang naar het winterkleed. Ze kunnen nog heel variabel zijn in hun kleuren.
De krombekstrandloper heeft ook kortere poten, dus ik denk niet dat het die zijn.
Eddie
Ga mee met Eddie,
Groeten, Wil
Hoi Adrian,
Gezien het verenkleed lijken het me eerder kemphanen in overgang naar het winterkleed. Ze kunnen nog heel variabel zijn in hun kleuren.
De krombekstrandloper heeft ook kortere poten, dus ik denk niet dat het die zijn.
Eddie