Lelystad kees_kraaijeveld Geplaatst op 18-05-2019 om 14:44 Deel op Facebook Deel op Twitter Kan iemand hier iets van maken? Park, Lelystad
hippolais Geplaatst op 19-05-2019 om 13:30 Met die witte veertjes zou het misschien een verdwaald neefje van 'mij' kunnen zijn: Kleine spotvogel, Hippolais caligataBeetje een vaag figuur. We zien hem zelden.
Cato2013 Geplaatst op 19-05-2019 om 11:05 ik kan er ook niets van maken maar dat hoeft ook niet, hij/zij is er al. Hebben zijn vader en moeder voor gezorgd.
kees_kraaijeveld Geplaatst op 18-05-2019 om 15:09 Spotvogel zou kunnen, die kwamen daar wel voor (zei een voorbijganger). Ik vond dat witte aan zijkant zo vreemd.
jeanette Geplaatst op 18-05-2019 om 15:04 Nee, die heeft een recht afgesneden staart uiteinde.. dus is het niet.Tja...misschien , fitis, tjiftjaf.........
jeanette Geplaatst op 18-05-2019 om 15:00 Je begrijpt dat dat gokken wordt, Kees......Heb je de vogel ook gehoord?Het eerste wat bij me opkwam was de Spotvogel - Hippolais icterina, maar zoals gezegd......een gok dus.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Met die witte veertjes zou het misschien een verdwaald neefje van 'mij' kunnen zijn: Kleine spotvogel, Hippolais caligata
Beetje een vaag figuur. We zien hem zelden.
ik kan er ook niets van maken maar dat hoeft ook niet, hij/zij is er al. Hebben zijn vader en moeder voor gezorgd.
Spotvogel zou kunnen, die kwamen daar wel voor (zei een voorbijganger). Ik vond dat witte aan zijkant zo vreemd.
Nee, die heeft een recht afgesneden staart uiteinde.. dus is het niet.
Tja...misschien , fitis, tjiftjaf.........
Je begrijpt dat dat gokken wordt, Kees......Heb je de vogel ook gehoord?
Het eerste wat bij me opkwam was de Spotvogel - Hippolais icterina, maar zoals gezegd......een gok dus.