Nachtegaal
Ik heb al weken een nachtegaal in de tuin, zowel dag als nacht heel erg actief. Hij ging eergisteren opeens heel veel minder zingen, zachter en minder toonaarden. De volgende nacht zong hij niet meer. Wat zou er aan de hand zijn?
Ik heb al weken een nachtegaal in de tuin, zowel dag als nacht heel erg actief. Hij ging eergisteren opeens heel veel minder zingen, zachter en minder toonaarden. De volgende nacht zong hij niet meer. Wat zou er aan de hand zijn?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Zo zie je maar wat dat o.a. aan leuke vogels oplevert!
Alleen nog geen antwoord op je oorspronkelijke vraag; geen idee wat de reden zou kunnen zijn. Ziek? Misschien op een andere locatie een partner gevonden?
Ik heb een begroeide tuin , met veel ondergroei, struiken , bloemen en de buurman heeft een verwilderde tuin. Dus daarom voelen de vogels zich hier prettig, ook de gekraagde roodstaart , vinken, mezen en heggemus, tjiftjaf, mussen, roodborstjes, grauwe vliegenvanger.
De nachtegaal klinkt precies als het eerste geluid , als je op zoekt op you tube zang van de nachtegaal
Wow, een nachtegaal in je tuin? Ben heel benieuwd wat voor soort tuin je hebt, Monica. Die wil ik ook wel! Heb je de zang toevallig opgenomen?
Misschien is dit ook leuk om te lezen.