Nimmerzat in Hengelo Ov
In Hengelo Ov zit al vele weken een geringde nimmerzat. Hij/zij heeft de vorst doorstaan, maar meldt zich nu bij mensen in de tuin, hetgeen volgens mij inhoudt dat er sprake is van hongersnood. Hierbij roep ik iedereen op die hem/haar ziet om voedsel te verstrekken. Bij voorkeur vis. Brood, zo heb ik begrepen, is niet aan te raden. De Dierenbescherming is benaderd maar weigert hulp, ook de Dierenambulance onderneemt niets. Ondanks dat hij is geringd reageert niemand. Omdat hij zo indrukwekkend is om te zien en er op het oog heel gezond lijkt zouden we vergeten dat hij honger lijdt.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
Dank voor je update!
Groet, Minke.
Op internet het stukje opgezocht en gelezen. Er was dus wel degelijk sprake van ondervoeding toen hij/zij daar gebracht werd?
Groet, Minke.
ZE WILLEN HEM DAAR AL KWIJT WANT HIJ EET TE VEEL
GR LOU
Dank voor je update!
Dus nu kon de dierenambulance wel....?????? Vreemd.
Wel, goed te horen dat de nimmerzat het waarschijnlijk gaat redden. Heeftie natuurlijk wel te danken aan jouw vasthoudendheid. Mijn compliment!
Groet, Minke
Ik vind de situatie lastig te beoordelen (ben ook een leek...). Maar ik waardeer je aandacht en zorg! Zou ook kijken of ik iemand kon vinden die er van af weet. Of met voer geven kijken of er een probleem was,
Dus blijf maar effe volgen en laat weten!
Groet,Minke.
Groet, Minke.