Onbekend MdU Geplaatst op 29-09-2017 om 11:34 Deel op Facebook Deel op Twitter Lijkt me een mees of dergelijke
MdU Geplaatst op 29-09-2017 om 21:37 Was twee weken geleden. Ken die link al. Handig maar zegt niets op toon. Ben benieuwd wat er uit komt. Op Twitter zeggen ze iets van iets mezigs
jeanette Geplaatst op 29-09-2017 om 20:57 Wanneer? Dat is ook van belang!Nu zingt vooral de roodborst...Misschien kun je het via deze link achterhalen.
MdU Geplaatst op 29-09-2017 om 20:39 Het klinkt als een steeds hoger wordende tjilp. Gevonden in een struweel. Vaker gehoord in dat stukje bestaand uit bomen en open grasvlakte
jeanette Geplaatst op 29-09-2017 om 17:50 Maar het geluid kun je hier niet plaatsen....en info over de datum is ook wel handig..en het beschrijven van het geluid helpt ook, dus....
MdU Geplaatst op 29-09-2017 om 17:30 Het gaat om het geluid wat bij mij onbekend is, als foto had ik het wel herkend denk ik
rijswijk Geplaatst op 29-09-2017 om 11:40 Als je mijn, of anderen hun mening wil, zou ik er een foto bij plaatsen, MdU..............Groet, Minke.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Wanneer? Dat is ook van belang!
Nu zingt vooral de roodborst...
Misschien kun je het via deze link achterhalen.
Maar het geluid kun je hier niet plaatsen....en info over de datum is ook wel handig..en het beschrijven van het geluid helpt ook, dus....
Als je mijn, of anderen hun mening wil, zou ik er een foto bij plaatsen, MdU..............
Groet, Minke.