onbekende vogel. i.de Looff Geplaatst op 20-10-2017 om 23:47 Deel op Facebook Deel op Twitter Hoe heet deze vogel? Ook graag de wetenschappelijke naam.
w.lemmens Geplaatst op 21-10-2017 om 13:12 Het is een bergheggenmus (prunella montanella).Komt voor in Noordelijk-Rusland van de Oeral tot aan de Beringzee.Dwaalgast in Oost-EuropaGroeten, Wil
rijswijk Geplaatst op 21-10-2017 om 10:54 Het lijkt behoorlijk op een strandleeuwerik, maar die heeft wel ook nog een zwarte streep in de hals!Maar zo zonder enige verdere info (Nederland/buitenland? Bos/duin/park/bij water etc) wordt het eindeloos zoeken, ga ik niet doen.......Groet, Minke.
jeanette Geplaatst op 20-10-2017 om 23:54 Wilt u even vermelden waar , wanneer en in wat voor biotoop deze foto gemaakt is?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Fantastisch, bedank voor de reactie!
Ah, ik zie 't Wil! Leuk!
Mooi beestje!
Groet, Minke.
Het is een bergheggenmus (prunella montanella).
Komt voor in Noordelijk-Rusland van de Oeral tot aan de Beringzee.
Dwaalgast in Oost-Europa
Groeten, Wil
Het lijkt behoorlijk op een strandleeuwerik, maar die heeft wel ook nog een zwarte streep in de hals!
Maar zo zonder enige verdere info (Nederland/buitenland? Bos/duin/park/bij water etc) wordt het eindeloos zoeken, ga ik niet doen.......
Groet, Minke.
Geen idee, weet niet waar de foto gemaakt is.
Wilt u even vermelden waar , wanneer en in wat voor biotoop deze foto gemaakt is?