In onze tuin, omgeving Eeklo (Oost-Vlaanderen, België), zit een vogeltje die volgens mij een kruising is tussen een pimpelmees en bv. een staartmees. Kan dat? Ik heb nog meer foto's, mocht dat nodig zijn. Alvast bedankt voor een reactie.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Er staat altijd eten en drinken en we zien hem dagelijks een aantal keer. Hij blijft er altijd bol uitzien, of hij nu aan het eten is of ruzie maakt met andere vogels. We volgen het verder op.
Nogmaals dank voor de reactie
PascalM
Er staat altijd eten en drinken en we zien hem dagelijks een aantal keer. Hij blijft er altijd bol uitzien, of hij nu aan het eten is of ruzie maakt met andere vogels. We volgen het verder op.
PascalM
jeanette
Het vogeltje zit iets boller zo te zien. Dat kan komen of door kou, of de vogel is niet helemaal fit. Zieke vogels zitten vaak wat boller.
PascalM
Bedankt voor de reactie, Jeanette.
Deze pimpelmees heeft een uitzonderlijk veel pluimen dan?
Hij wijkt echt helemaal af ten opzichte van de andere pimpelmeesjes
jeanette
Pimpelmees, zonder meer.
PascalM
Foto zijkant
PascalM
Foto front
jeanette
Een foto van de voorkant en eventueel de zijkant zou wel helpen, Pascal. Iets van een staartmees zie ik er niet in. De Kop-en Borst tekening kunnen meer duidelijkheid geven over welke soort Mees, dus graag meer foto's. Het handigste is om die hier als reactie bij te plaatsen zodat alles bij elkaar staat.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (9)
Bedankt voor de reactie, Jeanette.
Deze pimpelmees heeft een uitzonderlijk veel pluimen dan?
Hij wijkt echt helemaal af ten opzichte van de andere pimpelmeesjes
Foto zijkant
Foto front