Een paar dagen had ik een prachtig uitzicht in mijn tijdelijke verblijf op putters die de zaadjes uit de teunisbloemen aten. Nu komt er plots geen één meer. Zijn ze misschien weg getrokken naar een andere plek?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Ja, erg leuk om die prachtig gekleurde vogels te kunnen observeren.
Zag er gisteren toevallig hier ook een die bij de vijver kwam drinken.
Christel 68
Dank Jeanette,
Dank voor je antwoord.
Denk inderdaad dat de zaadjes op waren. Het was een feest om ze een paar dagen te kunnen observeren. Ben benieuwd of ik ze nog op een andere plek op het terrein weer tegen kom.
jeanette
Het zou kunnen dat de zaadjes op zijn, maar ook dat de Putters weer naar andere plekken doortrekken op zoek naar zaden.
Ze eten naast de zaden van teunisbloemen ook die van distels, paarden- en zonnebloemen, en in de winter ook de zaden van elzen en larix.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Ja, erg leuk om die prachtig gekleurde vogels te kunnen observeren.
Zag er gisteren toevallig hier ook een die bij de vijver kwam drinken.
Dank voor je antwoord.
Denk inderdaad dat de zaadjes op waren. Het was een feest om ze een paar dagen te kunnen observeren. Ben benieuwd of ik ze nog op een andere plek op het terrein weer tegen kom.
Het zou kunnen dat de zaadjes op zijn, maar ook dat de Putters weer naar andere plekken doortrekken op zoek naar zaden.
Ze eten naast de zaden van teunisbloemen ook die van distels, paarden- en zonnebloemen, en in de winter ook de zaden van elzen en larix.