Update nestkast
Dag allen,
De mezen zijn druk bezig met de nestbouw maar de mus is er ook nog steeds. İk heb gemerkt dat de mezen helemaal geen probleem hebben met de aanwezigheid van de mus. De mus komt ook nestmateriaal aanslepen en de mezen wachten rustig af tot hij weg is. Weet iemand wat er gebeurd want ik vind het nog steeds wel verwarrend
De mezen zijn druk bezig met de nestbouw maar de mus is er ook nog steeds. İk heb gemerkt dat de mezen helemaal geen probleem hebben met de aanwezigheid van de mus. De mus komt ook nestmateriaal aanslepen en de mezen wachten rustig af tot hij weg is. Weet iemand wat er gebeurd want ik vind het nog steeds wel verwarrend

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Op school gaat het prima :) İk zit nu in mijn laatste jaar van havo. Volgende maand examens en ik ben vrij zeker dat ik zal slagen.
....https://vogeltrekstation.nl/nl/eform/submit/mus-met-kleurring-gezien-......
Zelf heb ik dat verschijnsel hier nog nooit gezien (blijkbaar voldoende nestgelegenheid), dus kan er ook niets zinnigs over zeggen.
De tijd zal het leren...dus blijf het volgen en kijken hoe dit zich oplost. Zo blijft het altijd weer spannend in de natuur! Leuk dat je het opmerkte en er mee bezig bent!
Gaat het trouwens goed op school?