Wandelend door rivierenland zag ik deze mooie veer. Er lagen geen andere veren in de buurt.. Het puntje van de schacht mist. De veer is ongeveer 12 cm lang en 3cm breed.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Dank voor de info. Ik had verenforum geprobeerd, daar lukte het loaden van de veer niet. Ik heb tijdens die wandeling heel veel fazanten gezien, dus het zal dan wel van een fazant zijn.
Je zou het even kunnen proberen op het Verenforum van Waarneming.nl. Daar zitten experts die je vermoedelijk wel het goede antwoord kunnen geven.Wel eerst inloggen.
Als dat niet zou lukken, laat het dan nog even weten; dan kan ik de vraag en foto daar even plaatsen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Dank voor de info. Ik had verenforum geprobeerd, daar lukte het loaden van de veer niet. Ik heb tijdens die wandeling heel veel fazanten gezien, dus het zal dan wel van een fazant zijn.
Lijken mij niet de veren van een Patrijs ; mogelijk van een Fazant?
Zie hier en hier.
Je zou het even kunnen proberen op het Verenforum van Waarneming.nl. Daar zitten experts die je vermoedelijk wel het goede antwoord kunnen geven.Wel eerst inloggen.
Als dat niet zou lukken, laat het dan nog even weten; dan kan ik de vraag en foto daar even plaatsen.
waarschijnlijk een vleugelveer van een patrijs