Veren RoseR Geplaatst op 12-03-2024 om 17:57 Deel op Facebook Deel op Twitter Van welke vogel zouden deze veren kunnen zijn?
jeanette Geplaatst op 12-03-2024 om 19:38 @Roos, het zou erg helpen om de vindplaats/ biotoop vermelden, en even een liniaal oid bij de veren leggen om een indruk van de lengte te krijgen.Zelf kom ik er niet uit; dacht aan een roofvogel of uil, maar lukt me niet om er de juiste naam op te plakken.Je zou het kunnen proberen op het Verenforum van waarneming.nl kunnen proberen; wel eerst inloggen.Als je dat te ingewikkeld vindt of het lukt je niet, laat het dan even weten, dan kan ik je er wel bij helpen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
@Roos, het zou erg helpen om de vindplaats/ biotoop vermelden, en even een liniaal oid bij de veren leggen om een indruk van de lengte te krijgen.
Zelf kom ik er niet uit; dacht aan een roofvogel of uil, maar lukt me niet om er de juiste naam op te plakken.
Je zou het kunnen proberen op het Verenforum van waarneming.nl kunnen proberen; wel eerst inloggen.
Als je dat te ingewikkeld vindt of het lukt je niet, laat het dan even weten, dan kan ik je er wel bij helpen.