vervolg is dit een mus? Tulpen Geplaatst op 20-05-2019 om 15:32 Deel op Facebook Deel op Twitter foto 2
jeanette Geplaatst op 20-05-2019 om 19:22 Naar de Spaanse mus heb ik ook gekeken Dick, maar ik vond geen gelijkenis.
ivn-er Geplaatst op 20-05-2019 om 18:17 Dit zou best een spaanse mus kunnen zijn, maar voorlopig ga ik toch voor de "gewone" huismus. Gr. Dick
jeanette Geplaatst op 20-05-2019 om 17:38 Het is handiger als je een tweede foto als reactie bij de eerste vraag plaatst, dan heb je het bij elkaar.Lijken me Huismussen, mogelijk een ondersoort die daar voorkomt.Tulpen lijkt me niet echt je voornaam; aardig als je die eens onder een vraag plaatst. Dat communiceert wat prettiger.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Naar de Spaanse mus heb ik ook gekeken Dick, maar ik vond geen gelijkenis.
Dit zou best een spaanse mus kunnen zijn, maar voorlopig ga ik toch voor de "gewone" huismus. Gr. Dick
Het is handiger als je een tweede foto als reactie bij de eerste vraag plaatst, dan heb je het bij elkaar.
Lijken me Huismussen, mogelijk een ondersoort die daar voorkomt.
Tulpen lijkt me niet echt je voornaam; aardig als je die eens onder een vraag plaatst. Dat communiceert wat prettiger.