vandaag zuidlaardermeer gebied samen aanvliegen twee meeuwen een grote mantelmeeuw en eentje misschien iets kleiner ik dacht wel groter dan een zilvermeeuw
Groet Geert.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Op jouw andere foto met Zilverreigers, staan dus inderdaad twee Grote zilverreigers, Geert.
In de broedtijd komen rode poten en zwarte snavel kortdurend voor; daarom vroeg ik wanneer je die foto had gemaakt. Als je dat - zoals jij- in deze periode ziet, wordt uitgegaan van een hormonale afwijking.
kijkkast
Heb ook nog een filmpje gemaakt. Misschien is het daar op beter te zien.
P. S
Zilverreiger met rode poten discussies daar over gelezen ze gaan toch uit van een groot zilverreiger broed of hormonale afwijking. Ik mis toch wat het echt is.
Groet Geert
jeanette
Vermoedelijk eenPontische meeuw(Larus cachinnans),m Geert. Hij heeft een ringetje om de rechter poot.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Op jouw andere foto met Zilverreigers, staan dus inderdaad twee Grote zilverreigers, Geert.
In de broedtijd komen rode poten en zwarte snavel kortdurend voor; daarom vroeg ik wanneer je die foto had gemaakt. Als je dat - zoals jij- in deze periode ziet, wordt uitgegaan van een hormonale afwijking.
P. S
Zilverreiger met rode poten discussies daar over gelezen ze gaan toch uit van een groot zilverreiger broed of hormonale afwijking. Ik mis toch wat het echt is.
Groet Geert
Vermoedelijk een Pontische meeuw (Larus cachinnans),m Geert. Hij heeft een ringetje om de rechter poot.