vogelnestje Gonnie58 Geplaatst op 21-04-2022 om 19:05 Deel op Facebook Deel op Twitter Wie kan mij vertellen welke vogel het nestje bouwde die op bijgaande foto is te zien. De foto is op 12 april 2022 gemaakt in een bijenstal in Apeldoorn
jeanette Geplaatst op 21-04-2022 om 20:19 nu tik ik voor de vierde keer een antwoord..pfpfppf..iedere keer ging het mis op de site....Misschien van een Roodborst,.....of eventueel van een Winterkoning?Goed om het op veilige afstand te volgen om te zien welke vogels in/uitvliegen met nestmateriaal cq eventueel voedsel.Als je die hebt, is het leuk om een wildcamera te installeren zodat je alle bewegingen rond het nest kunt filmen.Misschien heeft iemand anders nog een idee van welke vogel dit nestje kan zijn?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
nu tik ik voor de vierde keer een antwoord..pfpfppf..iedere keer ging het mis op de site....
Misschien van een Roodborst,.....of eventueel van een Winterkoning?
Goed om het op veilige afstand te volgen om te zien welke vogels in/uitvliegen met nestmateriaal cq eventueel voedsel.
Als je die hebt, is het leuk om een wildcamera te installeren zodat je alle bewegingen rond het nest kunt filmen.
Misschien heeft iemand anders nog een idee van welke vogel dit nestje kan zijn?