Vogels en duiven
Sinds een paar dagen durven er geen vogels en duiven meer op mijn balkon te komen. Zodra ze op de balustrade zitten, klappen ze na een paar seconde keihard weg.
Ze zijn ineens zo bang geworden.
Dit vind ik heel erg.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes,
Maryleen
Ze zijn ineens zo bang geworden.
Dit vind ik heel erg.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes,
Maryleen
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
Met Oud en Nieuw waren ze op mijn balkon, ook 'snachts.....ondanks het vele vuurwerk. Ze zaten gewoon rustig. Daar was ik natuurlijk blij om, maar had dat niet verwacht.
Daaro. Vind ik het zo vreemd hoe ze zich nu gedragen. Ze aten ook altijd uit mij hand, zaten op mijn hoofd of mijn schouders. Er is op mijn balkon niets veranderd. Ik maak het 2 x per dag schoon, maar dat doe ik al zo lang dat ze hier komen. De zitplankjes zijn ook allemaal hetzelfde en ook de drinkbakken....Voer aanbieden doe ik ook hetzelfde. Heel soms eten ze een klein beetje, maar vliegen dan ineens weer in paniek weg. Wat ze de laatste dagen nu ook doen, is heel hard en paniekerig voorbij vliegen. Soms uren aan een stuk. Heel raar vind ik het.
En zoals ik al zei....ik vind het zo erg. Ik mis hun gezellige en vrolijke gezelschap.
Is er iets veranderd in de omgeving? zou het iets met het vuurwerk van oud/nieuw te maken kunnen hebben?
Misschien wat voer ophangen/neerleggen in de hoop dat ze daardoor weer gelokt worden en zich weer veilig gaan voelen?