vogelschedel Jose van Lieshout Geplaatst op 12-03-2022 om 16:59 Deel op Facebook Deel op Twitter Wie kan mij zeggen van welke vogel deze schedel is?
Jose van Lieshout Geplaatst op 16-03-2022 om 12:02 Ik heb deze schedel van iemand gekregen, ik heb er verder geen vindplaats bij gekregen.dus dan wordt het al lastiger.
jeanette Geplaatst op 15-03-2022 om 13:30 De schedel van een Knobbelzwaan is groter en dat puntje aan het einde van de snavel past daar niet bij, Edward.Voor wie er tijd voor en zin in heeft, zou op deze site kunnen gaan zoeken.Erg jammer dat er niet gereageerd op het verzoek om meer info over het biotoop.
edwardn Geplaatst op 14-03-2022 om 13:37 De brede snavel doet me vermoeden, dat het een watervogel is.Het zwarte puntje brengt me op het spoor van de knobbelzwaan.Maar ik kan geen zekerheid geven.
jeanette Geplaatst op 12-03-2022 om 18:04 José, het is wel van belang om nog even te vermelden waar en in wat voor biotoop de schedel hebt gevonden. In een tuin, bos, weiland of strand komen verschillende vogels voor, dus dat maakt het al heel veel makkelijker om een zoekrichting aan te geven. Misschien kun je hier en hier eens rond kijken.En je zou het ook hier kunnen proberen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ik heb deze schedel van iemand gekregen, ik heb er verder geen vindplaats bij gekregen.
dus dan wordt het al lastiger.
De schedel van een Knobbelzwaan is groter en dat puntje aan het einde van de snavel past daar niet bij, Edward.
Voor wie er tijd voor en zin in heeft, zou op deze site kunnen gaan zoeken.
Erg jammer dat er niet gereageerd op het verzoek om meer info over het biotoop.
De brede snavel doet me vermoeden, dat het een watervogel is.
Het zwarte puntje brengt me op het spoor van de knobbelzwaan.
Maar ik kan geen zekerheid geven.
José, het is wel van belang om nog even te vermelden waar en in wat voor biotoop de schedel hebt gevonden. In een tuin, bos, weiland of strand komen verschillende vogels voor, dus dat maakt het al heel veel makkelijker om een zoekrichting aan te geven. Misschien kun je hier en hier eens rond kijken.
En je zou het ook hier kunnen proberen.