vrouwtjes blauwborst? Elly Van Kester Geplaatst op 21-05-2023 om 17:14 Deel op Facebook Deel op Twitter Dit vogeltje gefotografeerd in Portugal,Mijn vraag is dit een vrouwtjes blauwborst?
jeanette Geplaatst op 21-05-2023 om 18:41 Die Grauwe gors komt daar wel voor Elly. Hier meer info over deze vogel; zou best kunnen.Hier nog een site over de natuur in de Algarve waar je van alles kunt uitzoeken.Geniet maar lekker daar!
Elly Van Kester Geplaatst op 21-05-2023 om 18:34 Jeannette langs een rivier in de Algarve.groet, Elly.
jeanette Geplaatst op 21-05-2023 om 18:30 Lijkt mij een ander soort. Elly. Details zijn niet echt goed te zien... in wat voor biotoop en in welk deel van Portugal heb je de vogel gezien?Lijkt mij eerder iets van een Grauwe gors.Emberiza calandra.Je kunt hier en hier ook eens rondkijken.
w.lemmens Geplaatst op 21-05-2023 om 18:30 Geen Blauwborst.Dit is een Gors en ik denk een vrouwtje Grauwe Gors.Die zwarte borstvlek zie je wel vaker bij deze soort.Groeten, Wil
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Dank je, Jeanette,
En dat doen we zeker.
Groet Elly.
Die Grauwe gors komt daar wel voor Elly. Hier meer info over deze vogel; zou best kunnen.
Hier nog een site over de natuur in de Algarve waar je van alles kunt uitzoeken.
Geniet maar lekker daar!
Jeannette langs een rivier in de Algarve.
groet, Elly.
Dank je wel Wil, voor je antwoord.
Groeten, Elly.
Lijkt mij een ander soort. Elly. Details zijn niet echt goed te zien... in wat voor biotoop en in welk deel van Portugal heb je de vogel gezien?
Lijkt mij eerder iets van een Grauwe gors.Emberiza calandra.
Je kunt hier en hier ook eens rondkijken.
Geen Blauwborst.
Dit is een Gors en ik denk een vrouwtje Grauwe Gors.
Die zwarte borstvlek zie je wel vaker bij deze soort.
Groeten, Wil