@Wil, Grappig om te zien hoe jij heel anders naar een foto kijkt, en op het idee komt om iets als een fotografisch effect te beschouwen. Dat komt gewoon niet in mij op!
w.lemmens
Volgens mij hoort dat blauw wat je overal tussendoor ziet , niet thuis op de foto.
De foto is gemaakt van het schermpje van een fototoestel.
Vandaar dat blauwe plekken in de foto, het is een fotografisch effect.
Als je dat blauw wegdenkt blijft er volgens mij niks anders over dan een tjiftjaf ( donkere poten).
Groeten, Wil
ivn-er
Ik heb het idee dat dit wel eens een pimpekmees zou kunnen die vol in de rui is. Gr. Dick
jeanette
Dan zal het in ieder geval een ontsnapte volierevogel zijn...maar welke?
Helaas is de foto niet al te best .. ik heb gezocht en er een gevonden die het heel mischien maar ook helemaal niet kan zijn ....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
@Wil, Grappig om te zien hoe jij heel anders naar een foto kijkt, en op het idee komt om iets als een fotografisch effect te beschouwen. Dat komt gewoon niet in mij op!
Volgens mij hoort dat blauw wat je overal tussendoor ziet , niet thuis op de foto.
De foto is gemaakt van het schermpje van een fototoestel.
Vandaar dat blauwe plekken in de foto, het is een fotografisch effect.
Als je dat blauw wegdenkt blijft er volgens mij niks anders over dan een tjiftjaf ( donkere poten).
Groeten, Wil
Ik heb het idee dat dit wel eens een pimpekmees zou kunnen die vol in de rui is. Gr. Dick
Dan zal het in ieder geval een ontsnapte volierevogel zijn...maar welke?
Helaas is de foto niet al te best .. ik heb gezocht en er een gevonden die het heel mischien maar ook helemaal niet kan zijn ....
Blue winged minla??
In welk land is die vogel gefotografeerd en in wat voor biotoop?