Welke eend is dit ? Larera Geplaatst op 01-01-2019 om 10:16 Deel op Facebook Deel op Twitter IK fotografeerde deze eend in een meertje bij Ubach Palenberg, bij mij net over de grens in Duitsland. Woon in Zuid limburg. Foto is genomen op 28 december 2018
Einstein Geplaatst op 02-01-2019 om 17:08 Parkeend, Anas platyrhychos forma domestica, afstammeling van gedomesticeerde(=huiselijk gemaakte) wilde eenden(rassen).
Larera Geplaatst op 02-01-2019 om 13:35 Hallo DickDank je wel voor de reactie en zover was ik eigenlijk ook al gekomen maar het is precies wat je zegt, welke is het nu precies ? Ben benieuwd!Peter
ivn-er Geplaatst op 01-01-2019 om 15:37 Ik zou die scharen onder de parkeenden, ook wel "soepeenden" genoemd. maar ik houd me voor beteren suggesties in. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Parkeend, Anas platyrhychos forma domestica, afstammeling van gedomesticeerde(=huiselijk gemaakte) wilde eenden(rassen).
Hallo Dick
Dank je wel voor de reactie en zover was ik eigenlijk ook al gekomen maar het is precies wat je zegt, welke is het nu precies ? Ben benieuwd!
Peter
Ik zou die scharen onder de parkeenden, ook wel "soepeenden" genoemd. maar ik houd me voor beteren suggesties in. Gr. Dick