Welke vogel is dit? Cami Geplaatst op 06-07-2018 om 19:14 Deel op Facebook Deel op Twitter Welke vogel is dit? Zat lekker te eyen van onze bosaarbeien en varenzaden.
Henri van Dodeweerd Geplaatst op 06-07-2018 om 22:58 Met die ring is het inderdaad een ontsnapt exemplaar. Je kunt overigens foto's in de standaard bewerkingsprogramma's wel verkleinen.
Cami Geplaatst op 06-07-2018 om 19:47 Bedankt voor uw snelle reactie! De vogel heeft inderdaad een ring om. Blauwe ring. Ik heb wel scherpere foto's, maar helaas te groot om te uploaden.
w.lemmens Geplaatst op 06-07-2018 om 19:37 Geen inheemse vogelHet lijkt mij een roodborstlijster, die van oorsprong in Amerika voorkomt.Een vogel van deze soort was dwaalgast in 2014 en heeft toen hordes vogelaars gelokt.De vogel op de foto heeft zo te zien ringen om.Dan zal het wel een escape (ontsnapte volierevogel) zijn.Zijn er nog andere duidelijkere foto's misschien?Groeten, Wil
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Je kunt overigens foto's in de standaard bewerkingsprogramma's wel verkleinen.
Geen inheemse vogel
Het lijkt mij een roodborstlijster, die van oorsprong in Amerika voorkomt.
Een vogel van deze soort was dwaalgast in 2014 en heeft toen hordes vogelaars gelokt.
De vogel op de foto heeft zo te zien ringen om.
Dan zal het wel een escape (ontsnapte volierevogel) zijn.
Zijn er nog andere duidelijkere foto's misschien?
Groeten, Wil