Gisteren was ik in de polder en zag deze vogel zitten. Ik dacht eerst een veldleeuwerik maar bij het zoeken in mijn vogelboek ben ik daar nu niet meer zo zeker van. Wie herkent deze vogel?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Op de link die ik toevoegde zie je onder ''juvenielen'' wat verschillende stadia, Sylvia, en ook hier kun je die zien.
sillyblub
Beste Jeanette,
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. In de buurt hield zich een volwassen gele kwikstaart zich op. En nog een andere juvuniele gele kwikstaart, maar die had niet van die donkere strepen op de vleugels en bij het borstbeen. Misschien ander stadium? In ieder geval nogmaals dank je wel.
Mvg Sylvia
jeanette
Dat zou heel goed een juveniele Gele Kwikstaart - Motacilla flava kunnen zijn.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Dank je wel.
Op de link die ik toevoegde zie je onder ''juvenielen'' wat verschillende stadia, Sylvia, en ook hier kun je die zien.
Beste Jeanette,
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. In de buurt hield zich een volwassen gele kwikstaart zich op. En nog een andere juvuniele gele kwikstaart, maar die had niet van die donkere strepen op de vleugels en bij het borstbeen. Misschien ander stadium? In ieder geval nogmaals dank je wel.
Mvg Sylvia
Dat zou heel goed een juveniele Gele Kwikstaart - Motacilla flava kunnen zijn.